Personvernerklæring

Hvem vi er

Vår nettstedsadresse er: http://www.brostadbotn-il.no

Hvilke personopplysninger vi samler inn og hvorfor vi samler de inn

Aktivitet

Denne funksjonen registrerer bare aktivitetene til et nettsteds registrerte brukere, og oppbevaringstidspunktet for aktivitetsdata vil avhenge av nettstedets plan og aktivitetstype.

Data brukt: For å levere denne funksjonaliteten og registrere aktiviteter rundt nettstedshåndtering, blir følgende informasjon tatt: brukerens e-postadresse, brukerrolle, brukerlogg, brukernavn, WordPress.com og lokale bruker-IDer, aktiviteten som skal registreres, WordPress .com-tilkoblet nettsted-ID på nettstedet der aktiviteten foregår, nettstedets Jetpack-versjon og tidsstempel for aktiviteten. Noen aktiviteter kan også inkludere brukerens IP-adresse (påloggingsforsøk, for eksempel) og brukeragent.

Aktivitetssporing: Logg på forsøk / handlinger, post og sideoppdatering og publiser handlinger, kommentere / pingback-innsending og administrasjonshandlinger, plugin- og temahåndteringshandlinger, widgetoppdateringer, brukerhåndteringshandlinger og modifisering av andre forskjellige nettstedinnstillinger og alternativer. Oppbevaringsvarighet av aktivitetsdata avhenger av nettstedets plan og aktivitetstype. Se den komplette listen over aktiviteter som er registrert i øyeblikket (sammen med oppbevaringsinformasjon).

Datasynkronisert (?): Vellykkede og mislykkede påloggingsforsøk, som inkluderer brukerens IP-adresse og brukeragent.

Kontakt skjema

Data som brukes: Informasjon sendt via kontaktskjema sendes kun til leder for idrettslaget, og behandles konfidensielt i tråd med idrettslagets retningslinjer.

Likes

Denne funksjonen er bare tilgjengelig for brukere som er logget på WordPress.com.

Data brukt: For å behandle en post-lignende handling, brukes følgende informasjon: IP-adresse, WordPress.com bruker-ID, WordPress.com brukernavn, WordPress.com-tilkoblet nettsted ID (som posten var likt), post ID (av innlegget som var likt), brukeragent, tidsstempel for hendelsen, nettleserspråk, landskode.

Aktivitetsspor: Post liker.